---PROHAX---

JEDYNA PROFESJONALNA LIGA HAXBALL W POLSCE

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2011-10-28 00:02:06

Admin

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-27
Posty: 12
Punktów :   

Zasady Gry

Poniższy regulamin określa zasady gry w HaxBall w lidze PROHAX.

1. Gramy w HaxBall pod adresem www.haxball.com.

2. Gramy 3v3 na boisku Big.

3. Każdy mecz składa się z dwóch części po 5 minut każda (limit czasu 5 minut, bez limitu goli). Wynik końcowy meczu stanowią dodane do siebie wyniki dwóch części meczu.

4. Trener może zmieniać zawodników (przenosić ich między Red, Blue i Spectators) przed rozpoczęciem meczu oraz w przerwie pomiędzy połowami. Przenoszenie gracza ze Spectators do którejś z drużyn w trakcie gry będzie karane walkowerem 0:6 na niekorzyść drużyny gracza, który dopuścił się tego czynu. Jedynym wyjątkiem od tej reguły jest sytuacja, gdy gracz zostaje wyrzucony z serwera przez problemy z połączeniem. W takiej sytuacji gracz ten powinien być umieszczony w swojej drużynie niezwłocznie po powróceniu na serwer, chyba że w jego miejsce został już umieszczony w tej drużynie inny zawodnik. Pozorowanie problemów z połączeniem w celu umożliwienia zmiany będzie karane walkowerem 0:6 na niekorzyść drużyny gracza, który dopuścił się tego czynu oraz dyskwalifikacją tego gracza ze wszystkich rozgrywek PROHAX do końca trwającego sezonu.

5. "Teleportowanie" (przenoszenie graczy z Red/Blue do Spectators lub na odwrót w celu poprawienia sytuacji swojej drużyny na boisku) będzie karane walkowerem 0:6 na niekorzyść drużyny gracza, który dopuścił się tego czynu, dożywotnią dyskwalifikacją gracza, który dopuścił się tego czynu z rozgrywek PROHAX oraz dyskwalifikacją drużyny gracza, który dopuścił się tego czynu ze wszystkich rozgrywek PROHAX do końca trwającego sezonu (połączoną z degradacją tej drużyny do niższej klasy rozgrywkowej, jeśli taka istnieje).

6. Przed rozpoczęciem każdej z połów trenerzy obu drużyn powinni w sposób wyraźny oznajmić gotowość do gry, upewniwszy się wcześniej, że zawodnicy ich drużyn również są gotowi do gry. Następnie obaj trenerzy powinni napisać na czacie "start", co jest ostatecznym sygnałem do rozpoczęcia gry. Jeśli po naciśnięciu przycisku "Start!" jeden z trenerów zauważy jakiś problem, powinien napisać na czacie "stop", po czym gra powinna być zatrzymania i wznowiona zgodnie z wytycznymi tego artykułu. Trener może to jednak zrobić przed pierwszym dotknięciem piłki przez któregokolwiek z zawodników.

7. Przed rozpoczęciem każdej z połów zaleca się rozegranie krótkiej rozgrzewki mającej na celu sprawdzenie jakości połączenia. Mecz może być rozpoczęty tylko wtedy, gdy żaden z zawodników nie zgłasza problemów z połączeniem. Po rozpoczęciu gry reklamacje dotyczące połączenia nie są rozpatrywane (kwestie "fair play" pozostawia się w gestii zawodników).

8. Osoba hostująca mecz PROHAX nie powinna w trakcie hostowania meczu korzystać z internetu w żaden inny sposób.

9. W klasyfikacji bramkowej, walkowery 6:0 będą liczone jako jedna bramka zdobyta przez zwycięzcę, ale 6 bramek straconych przez przegranych. Bramki te nie będą miały oficjalnych strzelców.

10. Każdy oficjalny mecz PROHAX musi być nagrany (z użyciem funkcji "Record" w HaxBallu) i wrzucony na stronę www.haxballtube.com. Brak nagrania z meczu jest podstawą do unieważnienia wyniku tego meczu.

11. Wszystkie konflikty mają być zgłaszane do Administratorów, którzy podejmą decyzję opierając się na dowodach i argumentach obu stron konfliktu zgodnie z zasadami ustanowionymi przez Regulamin Ligi.

12. Obecni na meczu trenerzy obu biorących udział w meczu klubów powinni posiadać na serwerze prawa admina.

13. Admini serwera mają prawo wyrzucić z niego (używając funkcji "kick") gracza obrażającego inne osoby przebywające na serwerze, zaśmiecającego czat, przeszkadzającego w rozgrywaniu meczu lub w inny sposób zakłócającego przebieg meczu. Mogą to jednak zrobić dopiero po wydaniu słownego ostrzeżenia. Zawodnika przebywającego w danej chwili na boisku można wyrzucić tylko i wyłącznie za zgodą jego trenera. Nie można wyrzucić z serwera trenera drużyny biorącej udział w meczu. Jeżeli dwukrotne wyrzucenie gracza zakłócającego przebieg meczu w sposób opisany w pierwszym zdaniu tego artykułu nie przyniesie skutku, dozwolone jest zbanowanie go (z użyciem funkcji "ban from rejoining"), jednak z zastrzeżeniem drugiego, trzeciego i czwartego zdania tego artykułu.

14. Wszędzie w tych Zasadach, gdzie użyte jest słowo "trener", należy je rozumieć jako "trener lub pełniący jego obowiązki w danym meczu asystent".

15. Wszelkie sytuacje nieujęte tymi Zasadami będą rozpatrywane indywidualnie przez Administratorów zgodnie z zasadami ustanowionymi przez Regulamin Ligi.

16. Mecze, podczas których doszło do złamania powyższych Zasad, uznawane są za nieważne, chyba że Administratorzy postanowią inaczej.

17. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do edycji powyższych Zasad, jednak za każdym razem będą o tym powiadamiać użytkowników poprzez napisanie w tym temacie postu z dokładną datą i godziną zmiany. Obowiązuje siedmiodniowy okres ochronny liczony od momentu zmiany Zasad, w którym nieznajomość nowych Zasad nie jest traktowana jak ich naruszenie.

Offline

 
stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://silnikielektryczne.sklep.pl/ psycholog zielonka www.epodrozni.pl zaproszenia-slubne24.eu